Satovi domaćinstva

Živjeti s dvoje djece i biti at home mama, dakle imati ih stalno oko sebe i istovremeno održavati kuću i kućanske poslove na nekoj zadovoljavajućoj razini je tvrd orah za mene. Sklonija nekim umnim aktivnostima (čitanje, pisanje) ili pak kreativnim (pletenje, šivanje, izrada koječega), kućanski poslovi su posljednji na mojoj listi omiljenih načina provođenja vremena.

Stoga intelektualno već neko vrijeme pokušavam riješiti tu situaciju. Pročitala sam nekoliko knjiga na tu temu naslova od “Kako izbjegavati kućanske poslove” do “Organised simplicity” no zanimljivo je da se ništa nije dogodilo. Naime ključ je, kao i drugdje, u praksi.

Ovaj mali tečaj zapravo će prikazati moj put ka organizaciji kućanskih poslova i životnog ritma. On je rezultat nekoliko knjiga i siteova a namjera mi je kroz iduće mjesece, tjedan po tjedan, uvoditi i uvježbavati nove navike koje bi trebale dovesti do toga da se kuća praktički sama održava na lakim kirilma automatiziranih navika. Dok ovo pišem u tijeku je drugi tjedan tako da ću u poseban post, radi lakšeg snalaženja, odvojiti plan za prvi tjedan, koji je prošao relativno uspješno i posebno opisati drugi tjedan.

Pa, izvolite i pridružite mi se i slobodno izvjestite o svom napretku 😉

Oglasi

4 thoughts on “Satovi domaćinstva

  1. Pošto sam i ja u vrlo sličnoj situaciji (dvoje dece, averzija prema kućnim poslovima, a ljubav prema pletenju i heklanju), a pritom i radim od kuće kao freelance prevodilac, radujem se tvojim idejama i sa nestrpljenjem ih očekujem. Srećno 🙂

Komentiraj

