Tjedan 1. iliti “pojedi žabu”

Prvi tjedan provela sam razvijajući korisnu naviku čudnog imena – “pojedi svoju žabu”. Naime netko mudar, mislim da je Mark Twain rekao “Eat a live frog first thing in the morning and nothing worse will happen to you all day”. Savjet je iz jedne od organizacijskih knjiga i ustvari je vrlo jednostavan. Od svih dnevnih dužnosti treba odabrati najmrskiju i napraviti prvo nju. Moje su žabe čak dvije – jedna je suđe – bilo koji oblik rada s njim, dal spremanje prljavog u mašinu, dal vađenje iz mašine – svejedno, al ne volim. E pa zato sam baš to radila prvo.

Drugo je: pelene. Naime, moja mlađa kćer je pelenaš i to platnenopelenaš. Vrlo često u užurbanosti dnevnog ritma pokakana pelena se ne stigne isprati isti tren i onda me dočeka ili navečer ili ujutro onako lijepo vonjajući uz lavandin dok se umivam. To je druga žaba koja je napredovala te se s jutra prebacila na prije spavanja – tako da me više ne dočekuje ujutro. Sve pelene noć dočekuju u kanti za pranje.

Kad moja kćer piše zadaću onda ono što joj je najdraže ostavi za kraj. I ustvari je to vrlo instinktivno jer lijepo ono najteže obavimo dok smo najsvježiji. I zaista, kako god se dan dalje odvijao mi smo svoju žabu pojeli, odnosno imamo malo sitno zadovoljstvo da smo obavili ono najgore a koje bi nas kad tad, vjerojatno kad je najmanje potrebno i kad mu se najmanje nadamo, zaskočilo.

Oglasi

One thought on “Tjedan 1. iliti “pojedi žabu”

  1. I ja jako mrzim stavljanje/vađenje sudova iz mašine, mada je to ipak daleko lakše od ručnog pranja sudova. Gledam da to uradim odmah ujutru, ali ne uspevam baš uvek (recimo danas….).

Komentiraj

