2. tjedan – jutarnji rituali

Prije nego me zaskoči treći tjedan, zapisat ću ono što se događa u drugom tjednu. Danas je inače totalni kaos od dana i malo je reći da je bilo teško ako ne i nemoguće ostvariti zadano. No dio sam uspjela i onda me to nekako ipak održava tijekom dana.

Drugi tjedan je uvođenje navike da se napravi nekoliko stvari koje nas ispunjavaju. Dakle, one su dobre za nas, u njima uživamo no često se ubacimo u dan i onda nas voda nosi kako god a mi plivamo jedva dišući. Jutarnji rituali bi nam trebali dati osjećaj da su uzde u našim rukama i ispuniti nas zadovoljstvom što se tako dobro brinemo o sebi.

Idealno bi bilo da je bar nešto od toga duhovne prirode.

Evo od čega se sastoji moj jutarnji ritual:

1. češljanje (pomno – imam dugu kosu i često ju samo sprčkam na vrh glave da ne smeta, ovaj ritual vraća dostojanstvno toj grivi masirajući ujedno tjeme jer imam dobru četku ;-))

2.  pranje zubi, umivanje i mazanje lica umasiravajući si kremu – pažljivo odabranu koju jaaako volim – od izvrsne firme Green People

3. pjevanje kratke molitve i Mantre paleći mirisni štapić i vježbanje nekoliko Asana, obavezno Khatu Pranam a onda i još pokoju ako stignem. Ovaj dio rituala je čisto punjenje baterija duhovnom pranom koja nosi bar 60% snage za dan.

4. Pijenje velike čaše vode – inače se može dogoditi da se vode sjetim tek u podne, prežednjela

5. Miksanje superzdravog dodatka prehrani koji će nahraniti ponajviše živčani sustav – o mojoj recepturi nekom drugom prilikom.

I …. spremna sam za pojesti žabu :-)!

Oglasi

Komentiraj

