5. tjedan….posljednji dani 2013.

R U K E

Ovaj tjedan, kao i obično kad se približi sam kraj godine, kontempliram o godini koja je prošla a onda mi um krene unatrag pa se počnem prisjećati svih onih godina, starih godina, novih godina,…dokle god mi pamćenje seže. Pritom mi se uglavnom nekako stisne želudac i oči često zasuze, jer prolaznost stoji kao stup kojeg se ne može ignorirati niti zaobići.

Dani su obilježeni pretjeranim uživanjem u jelu, pojačanim društveno obiteljskim kretanjima i naše čišćenje kuće i uvođenje novih navika kao da je palo u totalnu pozadinu. Ali – nije! Neke se stvari ipak održavaju a kad sam danas “prošla” podove bila sam zadovoljna jer je ipak ispod kauča bila samo jedna slikovnica i  nešto malo prašine – rezultat prijašnjeg truda hehehe.

Ono o čemu razmišljam već danima, pa će to biti i tema ovog tjedna, su: RUKE. Još kao dijete tvrdila sam da ja jako volim ruke. I zaista, volim ljudima gledati u ruke, pamtim kakav je dodir nečijih  ruku. One su tako ljudske, tako specifično ljudske i ponekad, čini se, gotovo svemoguće.

 

Pamtim kakve je ruke imao moj tata, uvijek nježne i njegovane, uvijek čiste. Sjećam se da je redovito mazao ruke kremom i njihov je dodir uvijek bio njegovan. Točno se sjećam osjećaja kad bi me pogladio po kosi, intenziteta pritiska prstiju, snažno i nježno istovremeno i uvijek se nekako šaleći pritom.

Dok sam vodila joga vježbe, u jednom periodu je kod mene dolazilo čak četiri primalje! Uvijek sam gledala u njihove ruke, kao i u ruke moje primalje, razmišljajući da li su one svjesne koliko je bića dočekano u ovaj svijet i prvi puta dotaknuto, upravo tim rukama…

Znam da će i moja djeca pamtiti dodir mojih ruku, njihov oblik, veličinu dlana, duge prste, nokte,…nježnost.

******

Neki dan sam pogledala svoje ruke i s užasom zaključila da su g-r-o-z-n-e !!!! Nokti svaki različito dug, pomalo prljavi, neki popucali – ma neopisivo nešto. Njegovani nokti i ruke i čista kosa su mi simbol dostojanstvenog minimuma! Zato sam odmah odlučila to promjeniti – i ta promjena ne zahtjeva puno ulaganja ni vremena niti profesionalne kozmetičare ni manikuru.

Ovaj tjedan uvodimo novu naviku. Nedjeljom inače perem djeci kosu i režem noktiće pa ću jednostavno tu naviku proširiti i na sebe i odabrati da to za mene bude nedjelja. Počela sam već jučer a kunem se da ću nastaviti svaku nedjelju a po potrebi i tijekom tjedna.

Prvo je uređenje noktiju, što podrazumijeva skidanje ostataka laka od prošle nedjelje, rezanje, rašpanje, čišćenje i lakiranje makar bezbojnim lakom ako niste od boja. Konkretno, ja koristim uglavnom bijelo, roza, boja kože varijante – samo da daju malo boje i sjaja. I pravi je gušt plesti s uređenim noktima. Svakodnevno mazanje ruku kremom je u paketu s ovom nedjeljnom navikom.

A dok se nokti uređuju nek na glavi tj. kosi stoji pakung. U tu svrhu koristim mješavinu biljnih ulja koju natrackam na kosu, s posebnim fokusom na vrhove i to tako stoji bar pola sata a može i pola dana, dok ne uhvatim čas za oprati kosu.

Eto tako ćemo lijepo kraj godine posvetiti sebi.

I za kraj, dar od mene za vas…

Oglasi

One thought on “5. tjedan….posljednji dani 2013.

Komentiraj

