One little word – Mala riječ 2014.

Nedavno sam na jednom blogu (happiness is homemade) pročitala o ideji – jedna riječ ili One little word – da odaberemo jednu riječ za iduću godinu koju ćemo pokušati živjeti, ostvariti, koja će nas voditi, kojom na neki način želimo obojati iduću godinu.

Promislila sam, ali stvarno kratko, jer riječ se pojavila isti čas:

S V J E T L O S T

L I G H T

334_Fotor

Malo više mi se sviđa na engleskom jer može značiti i lakoću, što bih isto voljela da bude nit vodilja ove godine.

Što za mene predstavlja svjetlost?

  • znanje
  • dobrotu
  • suosjećanje
  • mudrost
  • ljubav
  • mekoću
  • zdravlje
  • briga
  • nježnost
  • strpljenje

Ako želite, napišite koja je vaša riječ.

Sretna vam Nova godina!

Svjetiljku ljubavi svojim životom upali. (R. Tagore)

Oglasi

2 thoughts on “One little word – Mala riječ 2014.

  1. Draga moja, dala sam si vremena ovog poslijepodneva i čitala, gledala i doživljavala djeliće tebe i tvog života… jednim djelom- tako poznatog (jer te znam više od pola života!), a drugim dijelom tako inspirativnog, novog i zanimljivog…I opet, po ‘ko zna koji put mogu reći- sve zrači jednom posebnom, predivnom, pozitivnom i stvaralačkom energijom. Baš onakvom kakva TI jesi. U isto vrijeme skromna i jednostavna, i veličanstvena!
    Sve pohvale, zahvalna sam što si mi odškrinula prozor u ovaj svijet i učinila me njegovim dijelom.. od sad te pratim u stopu! 😉

    1. Srećice, ma to je zato što ti mene voliš pa onda sve tako doživljavaš i bolje nego što možda je.
      Hvala ti i samo ti prati i slobodno piši 🙂

Komentiraj

