Majka kućanica – što sam sve postala 2. dio

Evo konačno da napišem nastavak od prošlog tjedna. Naime jedna od stvari koju sam naučila (a vidjet ćete kasnije o čemu pričam) me jako obuzela i okupirala sve moje vremenske, mentalne i ine kapacitete pa nikako da napišem ovaj post koji imam u glavi već danima.

Dakle stali smo nakon prošlog posta na točci broj 6.

6. čišćenje   

Kao dijete sam imala tu sreću da me mama štitila od kućanskih poslova svih vrsta tako da sam se našla u neobranom grožđu već kad sam s 18 godina otišla studirati 500 km daleko od roditeljskog doma živjeti u podstanarskim stanovima. Tada sam morala početi samoedukaciju iz osnova čišćenja, kuhanja, plaćanja računa itd. No to je sve bilo ništa u usporedbi s vođenjem kućanstva s dvoje djece – kad se sve puno brže prlja no što vi stignete čistiti a puno vam je važnije da je čisto nego što je ikad bilo. U takvom procjepu, jednostavno se mora naučiti čistiti. Sa žalošću zaključujem da ustvari ovo još uvijek učim…

7. pletenje

Moja velika strast i velika ljubav. Počela sam plesti kako i zašto piše ovdje no da nije bilo djece zasigurno me pletenje ne bi ni približno okupiralo na ovaj način. Najveća prednost pletenja pred svim drugim mojim hobijima je što je portabl, dakle prijenosno, može se raditi ali baš svugdje i možete istovremeno paziti na djecu, razgovarati, itd. Najljepše je što sam sigurna da djeluje terapijski i da imam donekle očuvane živce unatoč djeci i bivanju stalno s njima, uglavnom zahvaljujući toj drevnoj vještini. Kreacije, osjećaj dovršenosti i smislenosti onog što radiš (što kao majka i kućanica rijetko dobijem radi prirode profesije ;-)),…to premetanje niti i igala po prstima … ah…volim pletenje i hvala prije svega prvorođenoj što me natjera svojim nemirom da nađem način da nas obje umirim. Naime monotonija aktivnosti pletenja sjajno umiruje atmosferu oko pletilje…

8. douliranje i ostalo oko trudnoće i poroda

Ovo je velika i posebna tema no zaslužuje barem spominjanje – naime moja velika strast su – porodi. Tijekom prve trudnoće sam se čisto edukacije radi i pokušaja pripreme na ono na što vas ali baš nitko na svijetu ne može pripremiti počela izučavati teme trudnoće i poroda. I to je nakon prekrasnog, transcendetalnog iskustva prvog poroda preraslo u jednu strast koja traje i traje i evo već sedam godina čitam, slušam, izučavam, pišem, educiram se o toj tematici. Tako sam i postala doula, a kroz majčinstvo direktno sam naučila kako biti majka majci tj. kako pružiti i kakav oblik podrške ženi koja rađa.

9. pisanje

Počelo je kao ispušni ventil i radna terapija – jer izgara uvijek taj neki dio mene da kaže i posloži ono što mu se u životu događa. Pisala sam Jutarnje stranice inspirirana knjigom Julie Cameron unatrag nekoliko godina. Svakodnevno. Pa dnevnike uvijek. Pa sam se uhvatila pisanja o porodu i konačno odlučila svom pisanju dati oblik. Prvo je nastao blog koji je ustvari poput poligona koji me održava u toku, a paralelno s njim i uobličavanje prve knjige koja je trenutno u pripremi za tisak. O pisanju bi se naravno dalo pisati. Najviše materijala za promišljanje daju mi djeca, često iscrpljujući me i otkrivajući mi moje limite. Često dajući mi na trenutak svoja viđenja svijeta u vječnoj sadašnjosti – poput mudraca i svetaca. Uglavnom – sumnjam, čisto sumnjam, da bi me išta osim njih nagnalo i na ovaj korak.

10. rikati i vikati

Najviše od svega me majčinstvo i bivanje s totalno autentičnim bićima – mojom djecom – me naučilo naći svoj glas, zarikati i zavikati na svaki način – onako iz dubine trbuha. Bilo od sreće ili od tuge – nevažno. Ali naučili me, htjela ja  to ili ne – autentičnosti.

 

Kako rađanje moje nove bebice u obliku tiskane knjige zahtjeva puno mene, vjerujem da će ovaj blog biti pomalo zapostavljen jer će biti pokrenut novi blog čija je svrha biti brat knjizi – u koji će biti pisano sve ono novo što stiže svakodnevno i sve ono staro što nije moglo biti dio knjige.

 

 

Oglasi

2 thoughts on “Majka kućanica – što sam sve postala 2. dio

Komentiraj

