Stvarno ukusna zobena kaša

Danas sam, kao i barem 2 puta tjedno, za prijepodnevni izlazak u prirodu pripremila zobenu kašu. Inače to s ljubavlju pripremim za svoju mlađu kćer koja u kući prijepodne NE jede, ali što god ponesemo van – izjede.

Mislim da nikad do danas nisam probala to što sam skuhala, a danas smo probale i starija kćer i ja i obje se oduševile!

Lako za mene, nije me teško impresionirati hranom, ali kad se hiper izbirljivi sedmogodišnji kušač oduševi nekim jelom, e onda je to ipak nešto. Još kad sam ju uvjerila da je to hrana baš za mozak – što je istina  radi omega kiselina koje su sadržane u chia sjemenkama- primjetila je i sama kako odmah brže računa te naručila istu takvu kašu svaki dan prije škole za doručak.

Pa evo podijelit ću s vama recept – totalno “odokativnih” metoda mjerenja no sigurna sam da ćete naći svoje savršene omjere.

Prvo sam cca 2 šake sitnih zobenih pahuljica pomiješala sa uvrh punom žličicom chia sjemenki i punom žlicom prepolovljenih grožđica (prepolovljenih jer mlađa još nema sve zube) i sve skupa prelila s rižinim mlijekom i pustila sigurno pola sata a možda i sat da se namače. Sigurno znate da se zobene pahuljice treba zaista dobro namočiti inače rade više štete nego koristi. One su blagodat za probavu radi svojih vlakana no ako nisu dovoljno namočene ista ta vlakna rade probleme u probavi. Nakon toga sam to sve skupa prokuhala kratko – možda 5 minuta dodavajući još malo mlijeka da sve bude prekriveno mlijekom a opet ne previše jer želimo kašu a ne juhu. Dok se to krčalo izgnječila sam vilicom jednu zrelu bananu koju sam kad sam jelo maknula s vatre, umiješala u kašu. Sve skupa sam prelila s malo agavinog sirupa i voila! To je to. Najfinija zobena kaša ikad! Vjerujem da je varijanta s rižinim mlijekom s okusom vanilije koju sam jednom napravila, bila još ukusnija – probajte!

 

SASTOJCI (nije reklama nego da znate koje sam koristila):

cca 50 – 70 g sitnih zobenih pahuljica (iz bio&bio no iz Mullera su mi još bolje, mekše)

cca 2 dcl rižinog mlijeka (Ekozona)

1 žličica chia sjemenki

1 žlica grožđica (organske iz bio&bio – no ima takvih i u DMu i Mulleru)

1 (iskreno se nadam) organska banana

agavin sirup – po ukusu (ja imam trenutno onaj iz DMa) – stavila sam 1 žličicu

Dobar tek!

Oglasi

2 thoughts on “Stvarno ukusna zobena kaša

    1. Ovo je samo jedna od varijanti, ali definitivno omiljena. Radim ih s raznim suhim voćem (suhe marelice, datulje) u kombinaciji sa svježim (najčešće s jabukama), ponekad ubacim i cimeta ili mljevene orašide itd.

Komentiraj

