Kupovina na iherb-u

Konačno sam i ja napravila taj korak – bez povratka. Prva kupovina na iherbu. Radi ograničenja budžeta ali i limita necarinjenja morala sam pažljivo odabrati od svega što me tamo mami (a toga je stvarno puno!) i razumom i trbuhom tj. intuicijom se odlučiti na ono što stane u tih 27/28 $.

IMG_1219

 

Pa evo što sam i zašto odabrala…

1. Childlife tinktura Echinacee – inače je ovo mojoj kćeri a i još nekoj djeci u obitelji, najdraža a možda i jedina draga Echinacea jer je zaista dobrog okusa naranče. Jedino što inače odbija je njena cijena u našim ljekarnama – 110-115 kn. Ovdje je cijena za istu bočicu manja od 7$. Inače u periodima smjene godišnjih doba ili kad god očekujem pad imuniteta (npr. početak škole) preventivno djeci dajem jednom dnevno 10 kapi kroz 10-15 dana, ali i kad imaju neku infekciju ili bilo što onda im dajem da im podigne obranu organizma – tada u većoj dozi. S ovim sam prezadovoljna!

2. One with nature – Rose petals sapun – ne podnosim gelove za tuširanje nego obožavam onaj osjećaj čistoće nakon ispiranja sapuna s tijela. Zato obožavam sapune – osobito ovako dobrog sastava i mirisa ruže! Prilično velik sa svojih 200 g stvarno je divan iako zbog iduće točke razmišljam da li ću ponoviti ovu narudžbu ili…

3. Nubian Heritage – African Black Soap – e ovaj me totalno oduševio! Kupila sam mužu da proba no toliko je dobar miris, tekstura, sveeeee! Namjeravam isprobati i ostale sapune iz ove linije koji su svi kremasti i na bazi shea butter-a. Mmmmmm.

4. Himalaya Herbal pasta za zube – inače su mi Himalaya proizvodi uvijek bili privlačni ali im je sastav…hmm, nezadovoljavajući. Naime parabeni, SLS i ostalo je uvijek tu no za američko tržište ista ta draga indijska tvrtka proizvodi liniju proizvoda koji su potpuno prirodni a iz koje je i ova prekrasna pasta za zube – veliko pakiranje, super cijena, divan lagano indijski ali osvježavajući okus. Pun pogodak za mene!

5. Radius, Source četkica za zube – priznajem , neobično izgleda. Kad sam vidjela ove četkice u bio&bio nisam ih uopće poželjela ponajviše zbog napumpane cijene (koliko se sjećam oko 90 kn) no po preporuci prijateljice naručila sam ovu četkicu jer su mi malo dosadile Curaprox koje koristim već godinama i ova me četkica osvojila! Veselim se svakom novom pranju zubi! Uzela sam soft varijantu i stvarno je mekana ali s tim oblikom i veličinom tako nekako dobro obuhvati sve djeliće svih zuba – baš je gušt! Uzet ću sigurno i za muža. Super mi je što za izradu koriste reciklirane materijale i super mi je što ne moram mijenjati čitavu četkicu nego samo glavu što umanjuje otpad koji nastaje na taj način za čak 70%!

6. St. Daflour, Organic Tea sampler pack – za neku siću od 0.25$ sam naručila ovaj paketić čajeva i toliko su dobri da ću sigurno naručiti kutiju – oba koja sam do sad probala – zeleni s mangom i Earl Gray. Pila sam puno različitih Earl Gray čajeva ali sve je to sjena ovom – intenzivan okus, predivan miris bergamota i nota vanilije – izvrsno! A kad pročitam kako se čajevi tretiraju osobito zeleni i crni – kupujem samo organski uzgojene!

7. Torba za kupovinu – promotivni materijal ali baš mi se svidjela pa sam rekla da i to ubace u moj paketić.

 

Blesava kako jesam zaboravila sam iskoristiti kod koji mi je prijateljica dala s kojim bih ostvarila popust pri prvoj kupnji no evo svima nudim svoj – za obostranu korist: ZVJ108. 

 

Već danima istražujem što se još isplati naručivati i kreiram popis za iduću narudžbu pa najavljujem da ću s vama podijeliti do kojih sam zaključaka došla.

 

Ako imate i vi kakvu preporuku, slobodno komentirajte post – hvala!

 

 

Oglasi

Komentiraj

