Svetost poziva

Famous-inspirational-quotes

Danas sam konačno bila na kavi s prijateljicom s kojom jako volim razgovarati. Ustvari, rijetki su ljudi čije društvo oplemenjuje – ponajviše zbog toga što su uglavnom okovani materijalnim brigama i/ili materijalnim željama. Zato je pravo osvježenje biti u društvu malo viših vibracija, stajati barem nakratko na malo višoj stepenici svijesti od one uobičajene koja je najčešće prizemna.

Ono što izdvaja moju prijateljicu od poprilično homogene smjese ljudi oko mene je to što ona ima poziv. I taj poziv ju automatski stavlja na tu stepenicu više s koje je obzor širi. I koja je bliže Nebu.

Njen je poziv vrlo jasan. Jasan je i izvana kad ju gledam i slušam, a još je jasniji njoj iznutra. Kad zatvori oči, kad se odvoji od ove stvarnosti i zagleda se u unutarnju stvarnost koja je puno stvarnija, njoj je tamo blistavim slovima ispisan samo taj jedan – njen poziv. I tako je smisleno i tako je dobro kad je tako jasno što ti je činiti.
Ljepota i uzvišenost poziva je ustvari tako nesebično davanje sebe kako bismo poslužili kao instrument onoj višoj sili, onoj višoj stvarnost da kroz nas učini ono što treba učiniti. Blagoslov je čuti taj zov i odazvati se pozivu. Sve ostalo je tada samo pozadinska buka – i brige i materija i čast i nagrada i kazna i radost i tuga. Samo je važno odgovoriti pozivu.

Uvjerena sam da svatko ima svoj poziv. Jedino objašnjenje onda za sive živote bez strasti i ideala, bez ikakvog (uzvišenog) cilja koji živi većina ljudi oko mene je to da im nikad nije sinulo pogledati u unutarnju stvarnost. U svjetlost svijesti koja sija unutar svakog od nas. Previše su uronjeni u izvanjsku, materijalnu stvarnost, potpuno identificirani njome tako da im možda nije ni sinulo da postoji velika i istinska, unutarnja stvarnost.

IMG_1018

Jesam li pronašla svoj poziv? Nisam sigurna. Do sada je taj poziv bio nekako promjenjive prirode. Često sam znala što trebam napraviti toliko intenzivno da je jasno bilo da ustvari trebam samo dopustiti da nešto što biti mora, bude učinjeno kroz mene. Nakon jednog velikog takvog posla kojeg sam bila pozvana učiniti previše sam ostala izvan sebe. Vrijeme je ponovno uroniti, osluhnuti unutarnji glas koji ne griješi.

Oglasi

3 thoughts on “Svetost poziva

Komentiraj

