Ulov u Jysku na rasprodaji :-)

Svaka kućanica a i svi ostali se razvesele kad naiđu na dobru rasprodaju. Pritom ne mislim na one tzv rasprodaje u kojima je sniženo 2% asortimana za maksimalno 30% nego one – do 60 ili čak 70%.

E na takvu sam nabasala u Jysku. Taj mi je dućan inače od samog početka krajnje sumnjiv i činio mi se kao stravično loša par stotina puta umanjena varijanta IKEE ali s vremenom i s nekoliko kupovina sam ipak prihvatila da to nije mala IKEA i da on sam kao takav ima neke svoje posebnosti i prednosti uz svu silu nedostataka. No hajmo natrag na temu…

Taman mi je trebalo par kutija za organizacijski pothvat u kuhinji, pregače koje imam su već toliko blijede da više nitko ni ne pamti njihovu prvobitnu boju a kamoli nijansu a i hvatači za vrele posude pamte i bolje dane i žele na zasluženi počinak.
Za ukupno 140-ak kuna dovukla sam čitavu ogromnu, ali stvarno golemu (šokiralo me veličinom! :-O) vreću.

Pa sam sve iz vreće istovarila na pod da skinem etikete te pripremim za pranje a i da uslikam te vam pokažem. Kako je već večer fotke su loše kvalitete no sadržaj je jasan.

 

Jysk 1

Da vidimo malo detaljnije…

  1. Kuhinjske krpe KrpeOve krpe OBOŽAVAM! Vrlo su tanke ali odlično upijaju – a kako su tanke, brzo se osuše. Prilično mekane. Slične sam kupovala u IKEI i sad su pronađene i u JYSKu za 12 kn pakiranje od 3 komada! I super idu bojom uz kuhinjske pločice :-). Postoje i plavo bijele takve – imam i te, i ne razumijem kako prije nisam primjetila da uz kuhinju puno više pašu ove zeleno bijele. IMG_4207_Fotor_Collage
  2. Pregača! Nova prekrasna – tako divna boja i uzorak – čini mi se oko 35 kn. Čisti pamuk, dovoljno duga i široka da zaista zaštiti odjeću čak i ako nisam u odjeći “za po doma” – džep naravno. Prezadovoljna sam s ovim ulovom!
  3. Novi hvatači vreloga. Stari je toliko grozan i samo je jedan, bio je u paketu sa starom pregačom i koliko god ga se pere on je i dalje muljav i keljav tako da me ova dva ljepotanovića u prekrasnoj zelenoj boji osvojiše osobito cijenom od 10 kn po komadu!
  4. Za pod u kupatilu – barem jednom tjedno mijenjam tepisić s poda kupatila i ovaj mi je baš taman – maleni i lijepi natur boje. Nije pretanki da se smznu nožice a opet ni predebeli da se usmrdi lako – tj. da se teško suši. Baš je taman a cijena nevjerojatnih 12. Kuna.
  5. Znam – ovo izgleda totalno bezveze na zadnjoj slici – to je dekorativni jastuk no ja sam ga uzela jer mi taman fali za novu super jastučnicu pa evo sad za sitnih 16 će jastučnica biti konačno izvađena iz ormara i popunjena.
  6. Na prvoj grupnoj fotki vide se bijele kutije – pet ih je ali su jedna u drugoj. Svaka 5 kuna. Da: pet. Kuna. 5. A imam super plan s njima što ćete vidjeti ovih dana u novom postu o organizaciji. I vidi se jedna još kutija – ona je bila 20 ili 25 – od malo čvršće plastike i s poklopcem – isto dio operacije organizacija kuhinje.

I za kraj – da ne bude samo moja riječ, TOTAL:

thumb_IMG_4205_1024

Oglasi

Komentiraj

